SHIKKA 5 år 21/9-10

Tänk att det är 5 år sedan jag fick samtalet från Elisabeth att jag ei fått en tispe, först så besviken o undrade varför hon sa så till mig innan jag fattade att ei på norska betydde EN!

Nu vid 5 års ålder har vi äntligen kommit igång ordentligt med träning o tävlande, hon har fått sporadiskt träning o ngn enstaka tävling varje år, så vad kan jag begära att hon skall kunna prestera med den träningen. Men efter Krollies pensionering har vi tränat, tränat, tävlat några gånger så nu är hon SLCH.

Vi strävar mot våra uppsatta mål, kommer det inte att gå är hon mig lika kär iallafall lillsnuttan (hon kommer nog alltid att förbli min "lilla")

Grattis på 5-årsdagen Shikka


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på 5-årsdagen Shikka!!!

2010-09-22 @ 00:12:00
URL: http://www.kennelwalkabout.se
Postat av: Lena, Daffy o Dino

Grattis på födelsedagen lilla Shikka! Jag tycker matte har lite låga tankar om dig. För visst kommer du också att bli BÄST!

2010-09-23 @ 10:15:00
URL: http://www.daffyodino.se
Postat av: Anette W C S

Men vi har ju samma födelsedag! Grattis i efterskott!

2010-10-05 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0