Nytt År

Förlåt ni som undrar vart vi tagit vägen, inga fel här, tack för omtanken, skall försöka bättra mig med uppdateringar.

Januari är snart till ända o det har hänt en del saker under denna månad.

Vi startade i Göteborg på My Dog Krollie o jag, detta var första gången som jag inte alls var fokuserad när vi gick in på plan (ni som var där vet varför) har aldrig haft denna känsla av aggresivitet utan varit fokuserad på det vi skall göra inne på planen, så detta var inte ljust mot Krollie eller mig själv, men man lär så länge man lever tydligen. Men det är historia nu, man skall ju alltid gilla läget sägs det.

Har haft många bra o härliga träningar i AH-Hallen under månaden och har några dagar kvar där innan det blir februari.

I helgen hade Kjell o jag en tävlingsinriktad lydandskurs där med superhärliga ekipage. Önskar dessa deltagare Lycka till i fortsättningen.

Träningen med lilla Shikka går framåt, har lärt mig hennes attityd lite bättre, hon är absolut inte den lilla gullungen som jag behandlat henne, utan en envis o egen liten madam som behöver en fast hand att jobba med, skillnaden mellan henne o Krollie är så stor men försöker ställa om mitt tänk när jag skall träna henne.

Till helgen blir det AH-Hallen med Helén o Mick ett par timmar, ser fram emot deras besök här hemma. Hon har fått Leffe med sig, skall bli trevligt!

Agendan inför våren är överfull, men detta gillar jag när man inte behöver leta saker man skall göra. I februari skall vi på en "tjejhelg" i Nykvarn för träning som Diana fixat. Alltid roligt med nya människor o olika synsätt på träning.

Ha det bra alla vänner, både hundkompisar som "vanliga" kompisar

Kommentarer
Postat av: Lena Gubben Spot

Härligt att höra att allt är bra & att ni har fullt upp :)

Kram från oss

2010-01-26 @ 21:22:13
URL: http://www.vallgubben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0