Shikka 4 år

Idag blir min lilla Shikka 4 år! Vart har åren tagit vägen känns det som!
Denna morgon för 4 år sedan fick jag ett sms från Elisabeth "det blev ei tispe till dig" tänkte då vad f..n skickar hon detta o talar om att jag inte skulle få någon valp innan det gick upp för mig att ei på norska betyder EN.



20 nov 2005 hämtar vi lilla Shikka hos Elisabeth i Norge



älskade att ligga i små lådor                                        Viggo o Shikka



Shikkas första elitlydnad fick bli i Norge, hej vad det gick undan!!!


Mycket har hänt under veckan som gått. I onsdags tog jag husbilen tillsammans med min mor och åkte till min vän Helén i Linköping för att vara gäst o åhörare på en lydnadskurs som Maria Hagström hade. Mycket intressant o få lite nya infallsvinklar o tankesätt i olika moment.

min mor som servade med god mat o hundpassning under de två dagar vi var i Linköping



Helén o Elenor



Elenor med sin duktiga Mexx

Efter denna kurs blev det hemfärd på fredag packade om husbilen o så åkte Kjell o jag med hundarna till Mullsjö där vi haft landslagssamling i helgen. Träffade Diana o Fredrik redan på fredagkväll, de bjöd oss på thaimat !!!! som jag egentligen inte tycker om men smakade o fick lida för på lördag morgon!!!!
Vi hade en jätemysig fredagkväll på klubben o klockan blev tre innan vi skildes åt.

På lördagen kom hela landslaget o vi tränade o pratade hund hela dagen. Detta var ett riktigt bra initiativ av Diana att fixa o vilken service med mat hela helgen av engagerade folk i klubben.

På söndagen kom Lotta o Nils-Rune som är våra lagledare på vår färd till VM i Bratislava 8-11 oktober. Lite träning och prat inför resan.



Laget till Bratislava

Kommentarer
Postat av: Heléne, Mick & Tiger

Superkul att träffas! Någon gång ska vi väl hinna med att träna lite tillsammans också..! Och GRATTIS Shikka önskar vi alla. Mick skickar massa blöta pussar.



Kram kram!

2009-09-22 @ 08:16:48
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Elenor, Zorro & Mexx

Ja det var kul som vanligt att träffa dig Lillemor. Tack för att du alltid är så go och peppar oss och tror på oss. Kanske kunde Helen,du och jag få ihop nån träning framöver, vore jätteskoj! Vilken härlig helg ni haft i Mullsjö.

Önskar er LYCKA TILL på VM!!

Massor med kramar från oss.....

2009-09-22 @ 14:26:41
URL: http://www.zorro.cybersite.se
Postat av: Lena,Gubben & Spot

4 år,tänka sig va fort det går......

GRATTIS lilla Shikka :)

Ha de gott / Kram från oss

2009-09-22 @ 18:31:59
URL: http://www.vallgubben.se
Postat av: Marianne og Mira

Hei!

Vi ønsker dere masse lykke til i Bratislava!!! Klem fra oss

2009-09-24 @ 16:22:43
URL: http://www.kreaktivhund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0