Lite blandat

Händer väl inte så mycket men vi har hunnit med Kjells födelsedag (vilket kvittar honom totalt numera).

I fredags hade vi en släktträff hos Sara o Mattias från Edströmssidan. Jättetrevligt men vilket oväder det blev, som tur är har de en jättealtan med tak så vi kunde sitta ute ändå.

Lördag o söndag blev lite jobb i trädgården plus träning med både Krollie o Shikka här hemma. Testade vittringen med Shikka tävlingsmässigt o WOW hon grejade det - gissa om jag blev lycklig (kanske en engångsgrej) men kändes "gött".

Krollie är lite ringrostig men kommer igen så fort med mycket lek i vår träning!

I tisdags var jag till Bruks där Lena Sanfridsson hade ett föredrag i hundmassage, har ju varit hos henne många gånger med Krollie men var intressant att höra grunderna för all massage när det passar o inte passar.

Denna kväll var Kjell till Karlskoga med Mattias o ett helt gäng o körde gokart, han kom hem med ett lyckligt leende på läpparna - han hade vunnit över allihop (gamlingen) men jag kan tänka mig (o vet) att hornen kommer när det gäller allt i bilsport.

Igår hade vi ett SM-möte inför 2010 på klubben. Oj oj vad mycket det är att tänka på men vi är ett bra team som håller på med detta.

Idag har vi varit till Torpåsen där det är "Hundens dag" på söndag mellan kl. 10-15 med bl.a. Agility, modevisning, fårvallning, polishundar, skyddshund, lydnadsuppvisning, rasparad mm mm

Imorgon bär det av till Arvika med husbilen, Kjell skall döma på lördagen så nu skall jag gå ut o packa den så den står färdig när vi slutat jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Ja du, jag har torrgått och torrgått för att få ordning på mig. Nu börjar det kännas bra.



Tro sm kommer bli kanon nästa år. Längtar redan.



Härligt med Shikkas fina vittring, det kommer nu ska du se.



Men det bästa är ju att våran Nellie är hemma och mår bra. Tusen tack för omtanken om henne.

Du är såå "goe"



Hälsa Kjell också om det går och prata med "gamlingen" efter vinsten hi hi hi.



Kram från oss Tina/Rosso

2009-09-06 @ 14:40:04
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0