Träning AH Hallen 16 nov

Måndag o tidig jobbarstart, tycker man skulle vara utvilad efter helgen men inte alls, trött trött men hundarna är inte trötta, vill träna så vi åker till AH Hallen i Karlskoga för en dryg timmes träning.

Startar med Krollie, leker i hennes fria följ för att få upp motivationen. Lena Löfroth kommenderar oss.

Sedan är det lilla yrvädrets tur, kämpar med fria följet bl.a. plus allt annat. Lena tycker hon pekar finger åt mig i många moment o det är nog sant, måste nog ställa lite mer krav på henne vet ju att hon tål det och jag tror hon mår bättre av att ha riktlinjer att följa än att bara hitta på egna saker som passar henne. Så nu lilla gumman kör vi o siktar på ett samarbete så vi båda blir nöjda med resultatet förhoppningsvis.

Imorgon skall jag sitta i ett telefonmöte med distriktet, har aldrig gjort ngt sådant så vi får väl se om jag blir hopkopplad med de övriga i lydnadskommittén, skall bli spännande o se om det funkar.

Här hemma har vi varit utan vatten i ett dygn, oj vad bortskämd man är att bara kunna skruva på kranen så rinner vattnet, en självklarhet som ger stor eftertanke när det inte finns. Kjell har diskat o diskat medans jag o hundarna var på träning ikväll så det slapp jag när vi kom hem.

Nu får det bli duschen innan sängen intas.

Kommentarer
Postat av: Sissel og pelsene

Det er godt dere trener og står på! Snart Nordisk i Lillestrøm! Om vi ikke er innom siden din innen den tid ønsker vi masse masse lykke til!! :)

2009-11-16 @ 23:53:38
URL: http://pelsene.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0