Tävling Mariestad 14 november

Jag hade anmält mig o Shikka till Mariestad men kände i veckan att det går inte, hon är helt enkelt inte redo för detta, hennes träning kommer fortfarandee på efterkälken tack vare Krollie.

Igår eftermiddag ringde jag till Tommy i Mariestad o frågade om jag fick byta hund o det var inga problem så därför blev det tävling iallafall. Kände att det kunde vara en bra genomkörare för oss innan Nordiska.

Vi var 11 startande (2 efteranmälda) som visade sig vara Marika o Tina. Roligt att träffa dom o deras härliga goldenvovvar. Krollie o jag fick startnummer 6.

Vi vann dagens tävling på 313 poäng. Momenten kändes bra förutom fria följet som kändes bedrövligt, vi var inte på samma plan ibland kändes det som, nu kanske det inte var så dåligt som jag kände själv men man känner ju när man är ett team. Men hon kom igen på de andra momenten min lilla fyrbenta vän.

Tvåa kom Gunilla o Kiwi, trea Lena o lilla Tease.

Efter tävlingen åkte Lena o jag till AH Hallen i Karlskoga o tränade en liten stund med hundarna, men vi var ganska trötta efter dagen i Mariestad så det blev inte så lång stund. Tack för hjälpen Lena o Lena, superbra att få träna i denna hall.

Kommentarer
Postat av: Marika & Tina

Alltid lika roligt att träffa er med:-)

Grattis till dagens fina seger!!



Kram

2009-11-14 @ 21:23:50
URL: http://nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Lena, Daffy o Dino

Grattis till dagens fina prestation! Har inte sett Krollie i aktion sedan Stockholm för ett år sedan. Fantastisk 10-åring!

2009-11-15 @ 07:35:04
URL: http://web.telia.com/~u65206052/
Postat av: Diana

Det ser verkligen bra ut inför Nordiska, HÄRLIGT och GRATTIS (igen) Kram Diana

2009-11-15 @ 21:50:55
Postat av: Lena Gubben & Spot

Grattis,Grattis :)

Ni är för Härliga / Kram

2009-11-16 @ 08:39:24
URL: http://www.vallgubben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0