Träning träning

Nu har vi tränat nästan varje dag Shikka o jag sen Norgetävlingen. Idag har vi ett litet breake, har lagt in bilder från SM o det har tagit hur många timmar som helst ( fattar inte att min dator är så jä.la trög.)

Vi fokuserar på vittringen som är det största problemet just nu  (just nu är väl synd att säga, det har varit akilleshälen från början till slut) men skam den som ger sig!!

Värmen gör väl inte saken bättre men det är inte Shikka som säger nej till träning utan matte backar lite.

Krollie har fått lite fritt följ o rutan naturligtvis eftersom jag vet att det är det bästa hon vet.

Idag har båda fått "ledigt" från träning till deras stora sorg. Tar nya tag imorgon.

Ha det så bra alla vänner i hettan, visst längtar vi efter sommaren men det får vara nog med värme nu tycker jag iallafall.



vittring med yrvädret som slutade i katastrof i Norge (men jag älskar henne o hennes arbetsvilja)
blir kanske bra en gång i framtiden

Kommentarer
Postat av: Lena,Gubben & Spot

Skam den som ger sig sägs det & det tror jag inte att du gör,är säker på att i slutändan är det Shikkas bästa moment,vem vet ... :)

Håller med dig om värmen,trots att jag älskar sommar & sol.

Kram från oss

2009-07-01 @ 23:09:24
URL: http://www.vallgubben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0