Lägerveckan i Nyköping slut

Oj oj vad en vecka kan gå fort. Både Kjell o jag tänkte från början - hur skall vi, kursdeltagarna o framförallt hundarna klara en hel vecka med träning träning teori teori - men helt plötsligt var det lördag o över.

Men vilket gäng vi fick - åtta härliga ekipage med riktigt blandade raser o klasser.



Sara med sin mysiga Tosse lkl 2



Unga charmtrollet Anton lkl 1



Naturbegåvningen lilla Joy (tv) lkl 1 med brorsan Pysen



Coola Emil lkl 3



Lilla sötnosen Chansi lkl 1



En för tillfället utslagen Viktor som vid vaket tillstånd var en riktigt alert o pigg flat lkl 2



Isack, här är killen som gav järnet från det han öppnade ögonen på morgonen tills det han somnade på kvällen Elit



Fina fröken Aida som verkligen kunde tala om (låt mig vara ifred) jag är slut nu! lkl 1

Denna lägervecka har varit ngt utöver det vanliga, har aldrig upplevt en sådan organisation, vänlighet, service som Nyköpings BK gjort för oss instruktörer, deltagare. En jätteeloge till er alla.

Väl hemkomna ikväll är det fullt ös på oss för att ladda för en ny veckokurs, denna gång med ett gäng trevliga norrmän/kvinnor. Så nu är det tvätt, städning av husbil, gräsklippning, jobb mm. Imorgon kväll drar vi igång o avslutar veckan i Ransäter.

Kommentarer
Postat av: Mona o Anton

Vi tyckte åxå att veckan gick fort ,men kanske tur att det ej var längre för jag har ont i händerna efter allt kampande med Anton. Hälsningar från Mona som är lycklig hemma med Alfred (Hi.Hi) Kramiz

2009-07-19 @ 12:24:35
Postat av: Lena

Halloj istugan...om Ni är hemma=)?

Vilka härliga hundbilder - snart dags att komma å kursa lite hos Er snart, hoppas jag=)

Hoppas vi syns i Ransäter, hälsa å må gott

Kram Lena å de 4benta!

2009-07-19 @ 18:07:55
URL: http://alwashundar.blogspot.com/
Postat av: Petra & Yazza

Halloj

Tack för att ni kom till oss i Nyköping. Alla var supernöjda..läste uvärderingarna :o)

Ha en jätteskön sommar och lycka till med träning och tävling! Tack för att ni tittade på Yazza, hör av mig framöver. Kram från oss

2009-07-19 @ 21:17:01
URL: http://www.yazz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0