Lite av varje

Tack till alla er som skrivit, ringt o sms:at till mig o Krollie för ännu en landslagsplats!

Förra veckan var mest bara jobb jobb o åter jobb. Vi hade planerat att åka till Norge o heja på våra norska vänner, de hade sitt Norska Mästerskap men så blev det inte. Istället bestämde vi oss för att ha en jobbarhelg i trädgården här hemma men det ändrades det med.

Vi tog husbilen på fredagen o åkte halva vägen var för att umgås med Jonte o Lena, vi hamnade i Köping på Malmöns camping. Länge sedan vi träffades så det blev en riktigt rolig helg med mycket hundprat förstås. Qvidde var inte med denna gång så det var Krollie Shikka Qeisi o TT.



Lilla söta TT



Vackra Qeisi (jag ser en viss likhet mellan Spita o henne)



Krollie o TT

Shikka hinner aldrig fastna på bild så inget kort på henne finns.



Frukost på söndagen.

För övrigt om helgen - NM vanns av Solgunn o Pluto, tvåa Trond med härliga Bajazz o trea "min lilla favorit" Gustav o Hege. Grattis till dom o grattis till alla andra som gjorde ett suveränt jobb.

Maries Tazza fick i fredags 5 små valpar, 4 tikar o en hane så nu har de lite jobb framför sig (ett roligt o trevligt jobb)

Träning med mina egna hundar har blivt lite dåligt sista tiden men tar nya tag. Kommer snart att lägga oss i hårdträning Krollie o jag inför VM som jag ser fram mot. En landslagsträff är inbokad i september.

Ha en bra vecka o än en gång tack

Kommentarer
Postat av: Hege og Gustav

Tusen takk for så hyggelige ord om Gustav i bloggen din Lillemor. Koselig at du liker han så godt. Nå skal vi få være med dere "store" til Vm, så da sees vi der ;-) Klem

2009-08-18 @ 23:34:09
URL: http://home.online.no/~hejo4/
Postat av: Lena & Jonte

Tack igen för en trevlig helg! Vilka fina bilder det blev.

Kram från oss

Hälsa Kjell att koka ägg kan han!!!

2009-08-19 @ 13:32:24
URL: http://www.johneklof.se
Postat av: Heléne, Mick & Tiger

Tycker TT var lik Mick. Snygg hund m a o... ;-)

Tack för omtanken - jag tycker Mick redan känns aningen piggare men det är väl för tidigt att dra några växlar ännu.

Kramis!

2009-08-20 @ 17:39:30
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Hilde och "Leo"

Vi kommer att hålla allt vad "tummar" och "tassar" håller för att ni får en fin trip till VM. Önskar er all lycka till!

Hälsningar en tidigare kursdeltagare med HH

2009-08-20 @ 20:07:52
URL: http://www.happyworkmates.se
Postat av: Lena & Jonte

Jag tycker Mick är en riktigt snygg hund! Vad han är lik Tt! Kram kram Lena

2009-08-21 @ 11:07:45
URL: http://www.johneklof.se
Postat av: Christin med kelpar

JÄTTEGRATTIS till landslagsplatsen!!!

2009-08-22 @ 11:26:20
Postat av: Siv Elin & Zorro

Hej!

Jag har inte glömt att jag ska skicka dig bilder - men jag har legat sjuk och inte orkat sitta vid datorn. Men dom kommer snart

Vi tävlingstränade faktisk i går och det gick rätt så bra ;)

Kram

2009-08-23 @ 22:01:54
URL: http://imrefalco.wordpress.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0