Långt mellan uppdateringar

Har varit riktigt lat med att uppdatera min blogg men det har väl inte hänt så mycket kanske.

I helgen hade Krollie o jag uppvisning av elitlydnadsprogrammet i Kväggeshyttan på en grusplan, kanske inte bästa förutsättningar men de flesta blir imponerade av att hon gör saker som jag kommenderar henne till.

Lilla Shikka har haft hur många fästinger som helst på sig de senaste veckorna så idag blev det expot igen. Hon började halta i söndags så hon har fått gå i koppel några dagar, vilket inte är lätt med denna lilla yrhätta.

Igår hade vi ett SM-möte inför 2010 års SM på bruks. Mycket som skall planeras o tänka på men vi är ett stort gäng som skall jobba med detta.

Idag skulle jag varit till Hammarö för att träna men tiden räcker inte riktigt till tyvärr, får bli till veckan hoppas jag.

Fick sms i morse att min vän Helén o Mick var uttagna till fortsatt träning inom talanggruppen, jättegrattis till er (men var ganska givet i mitt tycke)

Ha en fortsatt bra vecka alla vänner

Kommentarer
Postat av: Heléne, Mick & Tiger

Så gulligt skrivet. Blir såklart glad över dina ord.

De två senaste dagarna tycker jag Micken fått tillbaka lite av sin glöd i blicken och har själv kommit och bjudit upp till träning när vi gått ut på gräsmattan. Känns som ett litet fall framåt, även om det är många, långa dagars behandling kvar. Jag HATAR fästingar!!!!!

Ska bli kul att ses i Linköping snart. :-)

Kram!

2009-08-27 @ 14:25:31
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Lena,Gubben & Spot

Ha en trevlig helg / Kram från oss

2009-08-28 @ 19:56:31
URL: http://www.vallgubben.se
Postat av: Lisbeth och ZAck

Hej!

Håller med dig om Att Helene och Mick var själv skrivna . Men för mig som inte kan så mycket är de självklara.

2009-09-03 @ 15:15:53
URL: http://hem.bredband.net/lisape

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0