Spårläggare

Den här veckan har ägnats åt spårläggning inför vårt Elit spår igår lördag. Eftersom jag har en tendens att gå vilse så har Kjell hjälpt mig med spåret. Först hade vi mark men efter rekning där gick det inte att få ut ett elitspår så vi fick ta till ett annat, så motion har vi fått denna vecka. Skadar inte!!
Kjell får gå före och jag snitslar så jag hittar på tävlingsdagen.
Eftersom jag fick sista spåret fick jag sovmorgon, gick ut mitt spår 08.40 på lördagen. "Mitt" ekipage klarade spåret med en pinne borta. Alltid nervöst när man står och väntar, man blir så glad när de tar slutapporten och klarat sig runt.

Enda hemmaekipage var Jouko o Hyss - de hamnade på tredej plats - grattis till dom -

Håller på med akillesmomentet Vittring med Shikka - Jouko gav mig några nya tips - verkar funka i dagsläget, men man vet aldrig med detta lilla yrväder vad som händer framöver. Har provat så många varianter och många fungerar på träning men inte när det gäller.

Men nu är det Krollie som gäller inför SM och VM, så nu lägger vi oss i hårdträning de sista veckorna innan avresa till Öland.



Kommentarer
Postat av: Sissel, Storm og Frost

Hei!
Kjenner igjen det der med å gå seg vill i selv det korteste spor også jeg... ;)
Hva foreslo Jouko om neseprøven??

2008-05-25 @ 22:29:37
URL: http://pelsene.com
Postat av: Lena & Gubben

En liten hälsning från oss.Ska bli kul att ses på Öland.Ha det gott & ladda nu rejält / Kram från oss

2008-05-26 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0