Skara långfredagen Shikka

Åkte tidigt hemifrån till Skara för att tävla med Shikka i LKL 3. Fint väder hemma men ju närmare Skara vi kom ju sämre väder blev det. Snöoväder minst sagt. Mötte Lena & Gubben, visste inte att de skulle starta, roligt att ses igen. Lena hade investerat i en ny kamera och tog massor med bilder på mig o Shikka under programmet, jätteroligt att ha. Tack Lena.
Eliten började - 5 stycken, Susanne o Nelly var också där. Grattis Susanne till dagens seger! Vi var tre startande i 3:an, Shikka o jag fick startnr 1. Sitt i grupp o plats gick bra, stackars hundar som satt och låg i snöyran med blåsten och snön rakt i ögonen.

image178
Shikka en flat och en terv i sitt i grupp

image179

Kommentarer
Postat av: Lena & Gubben

Hejsan !

Ja,det var en glad överaskning att träffa er i Skara,svaret på din fråga ang vems : ej lika långa steg gäller,ha.ha.....vet ej,min tolkning är mina egna ben ??????????
Ha det gott / Kram från oss

2008-03-24 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0