Veckan efter SM

Först vill jag tacka alla er som grattat och skrivit fina ord om min o Krollies SM-helg. Känns skönt med vänner när det känns lite motigt. Men jag är stolt över vår 5:e plats med tanke på vad som hände.

En vecka har gått sedan SM på Öland. Midsommarveckan på jobbet ar alltid fullt upp så det har inte blivit så mycket hundträning som jag skulle vilja. Tankar fram o tillbaka - VARFÖR - la sig Krollie på sitt i grupp. Men jag är inte så orolig för detta, kände att ngt var fel på finaldagens sitt i grupp men trodde inte det skulle hända ändå.

Nog om detta, nu ser vi framåt till VM om två veckor. Har försökt träna när jag kommit hem efter jobbet under veckan, men både Krollie, Shikka och jag har fått fly in för att inte bli uppätna av dessa förb..... knotten.

På midsommarafton hade vi midsommarfest här hemma med goda vänner. På midsommardagen var vi bjudna till Linda (äldsta dottern) o Jonas, Viggo,Tilda tillsammans med Jonas föräldrar.

När vi kommer dit blir vi lotsade ut i trädgården av en kompis till dom och där får vi se prästen som döpte Tilda, då förstod vi vad som var på G. Tårarna rullade på både mig o Marita (Jonas mamma). Det blev bröllop i trädgården. Första gång vi varit på bröllop med shorts o träskor.

De hade packat en varsin väska till barnen så vi tog med Viggo och farmor o farfar lilla Tilda.

Shikka tycker så mycket om Viggo så hon blev överlycklig när han var med hem, men det blir bara lite för mycket för honom när hon skall hälsa och leka.

Gjorde nyss ett nytt försök att träna hundarna, det blev bara lite fritt följ innan vi fick rusa in när de bombarderar oss och kryper in överallt på oss (knotten)

VM 4-6 juli:
På fredagen startar Jörgen o Ammie, Lena o Basco
På lördagen Mona o Marvin, Jag o Krollie, Sofie o Rikke
På söndagen Nancy o Hillen, Lena o Atlas, Berit o Nico

Kommentarer
Postat av: Lena & Gubben

Men vilken härlig överraskning ni fick,bröllop i trädgården,oj,så mysigt,förstår dina glädjetårar.



Glöm nu bort sittet på SM,blicka framåt,vi håller tummarna för er på VM,be strong and happy.

Kramar från oss

2008-06-24 @ 09:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0