En egen GRIS 28 juni

Idag kom Lena o Tease och hämtade mig, Krollie o Shikka klockan 8.00 för färd till Lillkyrka där Nord Cup i fårvallning går fredag-söndag. En intressant dag med många bra hundar och förare. Tease pappa Tweed var med och det var honom Lena o Nancy gärna ville se. Han gick som nr 29, då var kl nästan 16.00, skulle starta 51 stycken så det blir nog natt innan alla gått.

Men som rubriken heter så fick Krollie en alldeles egen GRIS som Lena inköpt. Hon har varit så avundsjuk på Bascos gris så detta blir nog en bra morot för henne


en mallig Krollie med en alldeles egen gris


Kommentarer
Postat av: Elenor & Zorro

Oj vilken fin gris Krollie fått....Låter det om den oxå??? Vad kan man inhandla en sådan?

LYCKA TILL på VM!!!!!Ska hålla alla tummar & tassar för er, det vet du....

Ha en bra vecka.

Massor med lycko sparkar i rö....nler fråm oss

2008-06-29 @ 15:43:20
URL: http://www.zorro.cybersite.se
Postat av: Heléne, Mick & Tiger

Ha ha, snacka att vara stolt över sin gris!! Gulligt! :-)

Själva har vi vår egen lilla "gris", jag och Mick. Tiger heter han, och han är utmärkt att ha med i hopp-apport med metallen. :-) Mick är ju lite försiktig att gripa metallen efter olyckan och alla behandligar som blev, men med Tiger som konkurrent så säger det bara SMACK! så har han greppat den och far tillbaka till mig som en oljad blixt! Tror du man kan få dispens och ha med sig terriern in på tävlingsbanan?! ;-)



Kramar från oss. Ses i Stockholm snart.

Håller alla tummar jag har för er!

2008-06-29 @ 16:23:25
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Elenor & Zorro

Hej igen.

Tack för de fina orden du skrev i min gästbok, blev helt rörd snyft

Du är så himla snäll & go du.

Du skulle inte vilja försöka komma åt en sån gris till mig, och ta med när du kommer ner hit i augusti?? Har inte sett sådana häromkring.

Önskar jag kunde åka upp till stockholm nästa helg, men det är en bit att åka, men vi får se. Vilken dag tävlar du??

Ha de bäst & hälsa!""

Kram på er

2008-06-29 @ 20:22:14
URL: http://www.zorro.cybersite.se
Postat av: Lillemor

Till Helén; Du är riktigt rolig när du beskriver lilla Tiger som din "gris", klart du söker dispens för honom när du tävlar med Mick!!

Till Elenor; vi skaffar en Gris till Zorro när vi kommer i augusti och förhoppningsvis en lösning på metallen!!!

2008-06-29 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0