Ännu en stekhet helg

Den här värmen är nog inget för mig längre, förr pressade man i solen, nu söker jag skuggan.

I torsdags åkte jag till Hammarö för att se Lenas och Tease premiärtävling. Riktigt fin uppvisning av de båda. 183 poäng och KM-vinnare. Supergrattis till dom och lycka till i framtiden! Kvällen blev sen, var inte hemma förrän efter elva.

Träning har det blivit först på kvällarna denna helg. Vi har ägnat oss åt att städa och packa husbilen för SM-färd till Öland på tisdag. Skall bli härligt med några dagars semester och lata oss innan SM drar igång på lördagen kl. 7.00.

Tänkte ta kort på Kjell när han putsar och tvättar husbilen och lägga ut här men tyvärr var batteriet slut i kameran - kanske tur så jag kan ladda batterierna till SM.

Kommentarer
Postat av: Pillan & Doris

LYCKA TILL PÅ SM!!!! Ska hålla tummar och tassar här hemma.

2008-06-09 @ 16:40:59
URL: http://www.nogg.se/crydon
Postat av: Carina Åberg

Jag instämmer, LYCKA TILL!

2008-06-09 @ 21:19:47
Postat av: Carina Åberg

Jag instämmer, LYCKA TILL!

2008-06-09 @ 21:21:25
Postat av: Carina Åberg

Jag instämmer, LYCKA TILL!!!

2008-06-09 @ 21:22:44
Postat av: Pillan & Doris

Klart man har den allra vackraste själv! Ingen som kan komma och säga något annat, spelar ingen roll vad som skrivs på protokollen. Dom är ju ens "små" guld klimpar hur det än går!!!

2008-06-09 @ 21:46:34
URL: http://www.nogg.se/crydon
Postat av: Lillemor

Tack Carina! Det var många Lycka till och det behövs nog

2008-06-09 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0