Egen träning

Idag tog jag ett rejält träningspass med både Krollie o Shikka i trädgården. Kanske jag själv blev inspirerad efter helgkursen ??? Har så mycket att träna lilla Shikka i, hon är mer i luften än på marken (kängurun i henne) men bit för bit trillar ner i hennes hjärna tror jag.
När jag tar Krollie infinner sig ett lugn i mig och allt flyter som på räls, där är den stora skillnaden - vi är så inarbetade med varandra så vi vet bägge två vad som komma skall.  Men det ligger ju många år av träning bakom oss men hon är lika pigg på att träna som hon alltid varit. Härlig känsla!
Men det är just detta som är tjusningen med Shikka, vet aldrig vad hon skall hitta på mitt under ett moment.
Vittringen har gått bättre o bättre men jag har lite tugg på ingången som vi måste få bort. Just nu plockar jag isär momenten bit för bit för att hon skall lyckas. Blir kanske bra i slutändan.

Tillbaka till helgkursen så fick vi ju en ny deltagare på söndagen som inte kom med på förra bloggen, Anna med sin mysiga Olsson

                                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0