Boxholmshelgen 15-17 febr 2008

Fredag fm drar jag o hundarna med en fullpackad bil (Kjells kommentar - skall du vara borta 2 veckor eller !!!!)
Men man måste ju tänka på alla eventualiteter - nu visade det sig vid hemkomsten att det nog bara var tandborsten som utnyttjades av mitt bagage förutom hundgrejerna.

Mötte upp Lena med Ior i Degerfors. Vi var först på plats och kunde då välja "storstugan".
De andra anlände under em. Blev lite träning under em, mest för att känna oss för. Vi åtta som samlades var

jag själv (Lillemor) med Krollie och Shikka

Carina med Merca

Lena Andersson med Gubben

Heléne Lindström med Mick

Lena Andersson med Ior

Nancy Nilsson med Hillen, Chex och Tiff

Lena Backman med Daffy och Dino

Lena Björnsson med Basco och Tease

Efter träning och mat på fredagen samlades vi i min o Lena Iors stuga (var fyra Lenor med så de fick heta Lena+hundnamn denna helg)
Den sociala biten är jätteviktig, hade jättemysigt med hundsnack och tjejsnack

image127

image128

Full mundering och ner i sovsäckarna för att vara utvilade inför lördagens övningar.

Lördag morgon och svinkallt ute vilket skulle visa sig att även hallen var - jackorna fick vara på mest hela dagen tyvärr.
Men bra träning blev det trots kylan. Vi körde igenom varje ekipage en och en och diskuterade och gav hjälp till varandra.

image129

Heléne och Mick under fritt följ (lägger en serie på detta ekipage i tassen Bilder) mitt batteri i kamerna tog naturligtvis slut så det fick bli laddning)

image130

Shikka foto Helén

image131

Tease (nya stjärnan i gänget - superduktig)

image132

Krollie under inkallning

image133

Daffy under fritt följ

image134

Basco under fritt följ

image135

Diskuterar

image136


Kommentarer
Postat av: Sissel, Storm og Frost

Moro å få ansikter på endel av navnene jeg har lest om i bloggene deres! Ser ut som det var en vellykket piketur! Jeg syns forresten det var noe kjent med kommentaren til Kjell før avreisen... ;D

2008-02-18 @ 23:09:19
URL: http://pelsene.com
Postat av: Lena, Basco & Tease

Tack för att du ordnade en jättetrevlig helg!! Kul att du lagt ut så mycket fina bilder oxå! Ja, inte använde man mycket av packningen precis.... Vi hörs!

2008-02-19 @ 07:21:15
URL: http://www.lenashundar.cybersite.se
Postat av: Lillemor

Sissel! Tror du han menade att jag skulle åka vilse så jag hade garderat mig med packning för att klara mig i 2 veckor ??

2008-02-19 @ 11:10:49
Postat av: Sissel, Storm og Frost

:D HAHAHAHA!!!!!

2008-02-19 @ 15:14:44
URL: http://pelsene.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0