Kaotisk vecka

Väl hemma från Finland och alla äventyr vi var med om har denna vecka inte varit som man önskar sig precis.
Jobb jobb o i fredags var jag med min mor och hennes Eia (schäfer) till vet. för att ta bort stygnen på den andra juveroperationen, och svaret vi fick gav kalla kårar hos oss. Tumören var ännu mer elakartad än den första.

Mamma fick ta beslutet att göra ännu en operation för att ta bort en lång rad av hennes puppar.

Har precis kommit hem efter dagens stora operation på henne - hon är så pigg o glad ändå, det första hon gjorde när vi kom hem var att hämta en boll för att leka - finns inga synliga fel på henne, men nu gäller vila o koppelgående ännu en omgång.

Nu blir det en orolig väntan på provsvaret  från denna operation, men hoppet är ju det sista som överger en.

Krollie o Shikka har blivt helt utan både träning och aktivering denna vecka tyvärr men nu får Eia gå i första hand.

Till helgen åker vi iallafall till Stockholm för att tävla både lördag o söndag på Mässan. Hoppas jag hinner med ngn genomkörare med Krollie innan avresa.

Kommentarer
Postat av: Jessica och Katla

Lycka till på veckoslutet.

var meningen att Christa och jag också skulle komma och tävla, men alla hundplatser på Sverigebåten var slutsålda :( Och vi tyckte det skulle ha blivit lite väl dyrt att flyga:)

2008-12-03 @ 16:45:50
Postat av: Gunilla o Kiwi

Hej på er!

O LYCKA TILL i Stockholm !

(Jag o Lena B kommer upp på lördag o hejar)

Kramis

2008-12-03 @ 17:09:15
URL: http://web.telia.com/~u65206646/
Postat av: Hilde och "Leo"

Vi vill bara önska "Lycka till" i Stockholm till helgen. Jag kanske kommer förbi och säger "Hej" :)

Hälsningar Hilde i Götene

2008-12-05 @ 17:11:45
URL: http://www.happyworkmates.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0