Inte mycket hundträning sen sist

Ser att det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Hundmässigt har det inte hänt så mycket med mina egna vovvar. Förra helgen hade vi kurs i Nyköping, då tränade jag visserligen med både Krollie och Shikka på lördagen efter kursen.

Sara, Mattias, Ella o hundarna har varit i Trysil och man tror inte det är sant att det finns så mycket snö !!!

image211

Mattias med Rallie o Diza

image212

Mattias o lilla Ella

image213

Diza o Rallie hade det mysigt i all snö

Förra veckan var jag på seniorkontroll!!!! med Krollie (har nog svårt att fatta att hon faktiskt blir 9 år till sommaren) eftersom hon är lika pigg o alert som hon alltid varit. Lilla Shikka fick rabiesvaccination samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Lena & Gubben

Vilka kanon vinterbilder,helt otroligt med sååå mycket snö.
Tack för tummhållningen & alla goa grattishälsningar & peppningar från er,det värmer gott.
Ja,nu ska jag fira,som bilden visar,ha.ha.....
känns superhärligt.
Ja,inte skulle jag gissa att Krollie blir 9 år,hoppas hon får många fina & pigga år till.
Kramar från oss två glada /

2008-04-13 @ 21:24:17
Postat av: Lena & Gubben

Vilka kanon vinterbilder,helt otroligt med sååå mycket snö.
Tack för tummhållningen & alla goa grattishälsningar & peppningar från er,det värmer gott.
Ja,nu ska jag fira,som bilden visar,ha.ha.....
känns superhärligt.
Ja,inte skulle jag gissa att Krollie blir 9 år,hoppas hon får många fina & pigga år till.
Kramar från oss två glada /

2008-04-13 @ 21:25:03
Postat av: Anonym

Hoppsan !

Det blev dubbelt,men det betyder inte att jag ser dubbelt,ha.ha.ha............

2008-04-13 @ 21:27:57
Postat av: Lillemor

Lena - Du kanske redan varit i flaskan på bilden haha men det var ju meningen

2008-04-14 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0