Kil 23 sept 07

Tävlingsdags för Krollie. Har inte fått tävla sedan Ransäter. Hade anmält både Shikka o Krollie till dagens tävling men lämnade återbud på Shikka (är inte riktigt färdig anser jag).

Kjell åker till Bruks halv nio för att vara med på Barbro Börjesson. Har gott om tid innan jag behöver åka eftersom det inte är samling förrän kl 11.00. Men men (ni som känner mig och min orientering ute på vägarna ensam kan ju tänka er vad som händer)!!!!!!!

Jag svänger av rätt vid Karlstad men tycker att vägen ar alldeles för ny och fin "så där har vi inte åkt förut tycker jag" vänder och åker fel som vanligt. Ringer till Kjell när jag kommer till Rasta i Grums. Hans kommentar är snäll denna gång - vänd - han tänker nog vad i helvete gör du i Grums. Nu har jag plötsligt inte alls gott om tid.

Kjell får lotsa mig tillbaka och på rätt väg, jag är gråtfärdig eftersom jag inte får tag på någon på telefon så jag kan tala om att jag är sen. Kör in på Kils klubb 11.02 rusar in - lottning är redan klar aj aj men som tur är har Susanne dragit mitt startnummer. Tack för det.

Som tur är kör de LKL 1 LKL 2 LKL3 coh Elit för sig så jag hinner verkligen pusta ut och varva ner.

I Eliten är det bara jag och Susanne. Krollie och jag vinner dagens tävling på 302 poäng. Susanne och Nelly 293 poäng. Grattis till oss bägge! Domare idag är Kjell Larsson.

Skall köra några tävlingar med Krollie nu inför Nordiska som går 3-4 november i Danmark.

Laget består av :  Anne Dahlin - Ginny
                                Berit Sjöberg - Nico
                                Lillemor Edström - Krollie
                               Lena Andersson - Atlas
                               Heidi Billkvam - Bolibompa
                               Kenth Svartberg - Kes

Försöker med Shikka till helgen på hemmaplan i LKL 3 - håll tummarna för oss, kanske det blir ett nytt race eller någon av alla celler kanske fallit på plats.

Kommentarer
Postat av: Carina Åberg

Grattis till era fina poäng.
Men du, det kanske finns någon kurs i orientering som du kan gå!!! ( det blev ett litet leende, men jag förstår din panik ).
Ha det bra.

2007-09-23 @ 22:19:15
Postat av: Lena & Basco

Jättegrattis från oss oxå! Jag hade ju inte fattat att du var anmäld med Krollie oxå..... Så är det ibland ;-) Ha det gott och hoppas veckan blir lite lugnare!

2007-09-23 @ 23:11:44
URL: http://www.lenashundar.cybersite.se
Postat av: Lena

Hej du Lillemor!! Jag ska ta ett snack med tomten å se om inte han kan undvara en GPS till dig i julklapp - så vi känner oss trygga när du är ute och åker själv i bilen!!!!
Kul att det gått så bra för Er och ska till Danmark - HÄRLIGT!
Föll cellerna på plats, haha!
Som du såg så känns det bra här hemma nu oxå!
Hälsa Kjell och må så gott så hörs vi snart igen
Kram Lena & Ior

2007-09-27 @ 22:17:21
Postat av: Lillemor

Du Lena!! Det värsta är att vi har en GPS i bilen (men säg inget)
hade inte adressen när jag som bäst behövde den, tänker aldrig i förväg när jag åker. Tur att jag iallafall har mobilen med mig.
Kram

2007-09-28 @ 07:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0