8-9 september 2007

Lördag morgon åker Kjell och jag till Karlstad Kjell skall döma och jag fick vara tävlingsledare. Krollie och jag skulle ha tävlat men eftersom Kjell blev tillfrågad att döma får vi ej tävla så jag avstod.

Vi märker planen och blir dyngvåta om fötterna redan från början. Jag gör världens tavla på platsliggningen i Elit, glömmer att lägga en och en (hjärnsläpp kallas det nog) Kjell reagerar inte han heller så han har nog hjärnsläpp han också. Men men lika för alla.

Tränar lite med både Krollie och Shikka innan vi åker därifrån.

Lena Björnsson har varit och tittat på valparna i  helgen hos Nancy. Spännande att se vilken hon väljer till slut.

Gro och Joker har tagit vallhundsprov (getepröve) Grattis till dom (lilla Joker)
image80

Har varit barnvakt till lilla Ella idag, men nu skall jag ut och träna i trädgården en stund med vovvarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0