Äntligen träning

Idag hade Lena Björnsson och jag bestämt möte för träning. Äntligen tyckte nog både Krollie o Shikka, det har blivit dåligt efter Nordiska med den varan. Det är mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem.
Vi åkte till en grusplan (underlaget var väl inte det bästa men vi fick ta det som det var).

Lilla Tease var med och det var några veckor sedan jag träffade henne så det var en helt annan liten långbent o ranglig valp mot förra gången då hon var rund och lite tjock.  Blev nästan lite nostalgisk för hon har blivit så lik Spita som hon såg ut som valp.

Vi körde igenom hela programmet med Krollie o Basco, sedan fick Shikka lite träning och Lena tränade lite med lilla Tease.

image92 lilla söta Tease

image93
Shikka Krollie Basco Tease
                                    

                                        här är lilla Tease så lik Spita

Hade även idag besök hemma vid fågelbordet av vår ekorre, måste köpa nötter till honom så han slipper äta fåglarnas solrosfrö. Han är jättegullig

image95


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Lillemor Å Kjell!
Brr
va kallt det är, men Ni gav er ut och trotsade kylan ser jag - vilken härlig hundbild på alla 4:a!

Ja nu är hela flocken samlad här hemma igen och imorrn kommer mamma och pappa hem och hämtar sina hundar - de ska bli skönt:-)Det har varit alldeles för mycket av valpar och unghundar här ett tag - men nu vet jag hur det känns haha!

Må så gott - ha en skön kväll - de har vi!

Kram kram Lena å hundarna

2007-11-24 @ 19:53:08
URL: http://www.minahundar.bloggagratis.se
Postat av: Elisabeth

oj så like Uni og Shikka er! Vi gleder oss til helgen!!!!!

2007-11-26 @ 12:02:56
Postat av: Lena, Basco & Tease

Tack för att du tog så fina kort!! :-)

2007-11-27 @ 16:10:14
URL: http://www.lenashundar.cybersite.se
Postat av: Lillemor

Ja Lena, det blev några riktigt lyckade kort. Själv går jag in flera ggr om dan bara för att se din lilla söta Tease, det kortet blev superbra på henne tycker jag själv

2007-11-27 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0