Västerås 21-22 juli 2007

Fredag eftermiddag kopplade vi på vagnen och styrde mot Västerås. Lena och Lars-Erik mötte upp på vägen.
Tävlingen lördag startade kl. 9.00. Krollie och jag fick startnummer 7, vi var 10 startande. Vädret var strålande solsken (vilket inte jag tycker är speciellt skönt). Flygplan och fallskärmshoppare i luften precis ovanför planen, tyvärr blev Heidis Bollibompa livrädd för fallskärmshopparna så hon smet in i sekretariattältet på platsliggningen.
Krollie och jag vann dagens tävling, Lena o Basco tvåa, Tage o Kajsa trea.

image39

Domare Kent Eriksson tävlingsledare Jussi

Söndagen startade samma tid. Ännu varmare än lördagen. Idag var vi bara 7 startande, Krollie och jag fick startnummer 4. Vi stod som segrare även denna dag Krollie och jag, tvåa Carola o Jetta, trea Lena o Basco.

image40

Domare Göran Hawée tävlingsledare Jussi

Bilder från Västerås finns i "bilder"
Eftersom jag skaffat bloggen kommer jag använda den istället för dagboken och lägga in bilder på tassen "bilder"
i fortsättningen (tror jag iallafall)

Nästa helg drar vi till Ransäter, där är det 20 resp. 22 startande. Spännande

Kommentarer
Postat av: Ola

Grattis till vinst båda dagarna!!!

2007-07-22 @ 22:44:40
Postat av: Jannicke

Grattis med to seiere i helgen!! Vi gleder oss til å treffe dere i Ransäter;O)
Hilsen
Jannicke, Titti og Tapper

2007-07-23 @ 09:22:03
Postat av: Nancy!

Hej!
Stort Grattis till dig och Krollie!
Kram från oss!
Nancy!

2007-07-23 @ 10:04:19
URL: http://www.telia.com
Postat av: Heidi

Hallo!
grattis till 2 velfortjente seiere
i Västerås! Alltid kul å se er!Vi ses till helgen igjen

2007-07-23 @ 20:24:04
URL: http://www.kronbacken.com
Postat av: Carina Åberg

Jätte grattis till era vinster.
Har tyvärr inte kommit i träningsform än, men snart kanske. Jag behöver ju en piska över mig!!! Det är bara så typiskt mig.
Ha det bra, och du vet.... Ransäter.

2007-07-23 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0