Träningshelg i AH-Hallen 6-7 november o veckan efter

Lite sent bloggande men fredag 5 november samlades jag, Lena Löfroth, Diana, Anna, Lena (Gubben) i AH-Hallen, blev en mysig och rolig kväll med mycket skratt o bara lite hundprat, det skulle vi ju ha i två hela dagar sedan.

 Anna
Lena 
                                                                  
 
Diana, själv var jag fotograf o Lena Gubben inte på plats ännu.

Jag o Shikka hade husbilen att bo i, där ligger inte hundarna i sängen normalt men nu var det ju bara vi så det är klart att vi delade säng lillsnuttan o jag.

Lördag morgon kom Mattias o Christian, Elisabeth som skulle varit med fick tyvärr förhinder så vi blev 7 stycken denna helg.

Helgen var ämnad att ge o ta till varandra o det gjorde vi verkligen allihop. Superrolig o bra träning blev det för alla,


Diana, Christian, Lena o Mattias diskuterar


Anna o Kenta kom verkligen igång


Lena o "gulle"Sheger


Lena o Gubben på "Krysset" hade vi för att kunna gå parrallellt själva


Dianas lilla bomb Zack


Christians duktiga Limbo trycker nosen mot buren o undrar när det är hans tur?


Christian o Limbo

Nu kommer bilder av Anna Jansson:

 
Mattias o Hero                                                         Lillemor o Shikka

 
vittring Shikka                                                        Tungan rätt i mun nu Lena!!!

 
vittring Mattias o Hero                                              Diana funderar

 
vittring Christian o Limbo                                          Dumrutan Christian o Limbo

 
Shikka o jag får nog tips.....                                     av träningskompisen Lena (ser hon inte lite bitsk ut?)

Vi hade en toppenhelg, både mag o käkmuskler värkte på söndagskvällen. Tack allihop för en superhelg, detta gör vi om tycker jag! Det som står på programmet för vår del är VITTRING - konstigt??

Måndag kväll bar det återigen av till AH-Hallen för Lenas o min måndagsträning, båda var vi nog lite sega o trötta men vi fick en bra träning i ett par timmar.

Snön dalade ner så vårt vittringsträd blev inte så bra i mitten på veckan, men pulsade ut dit iallafall, skall försöka hålla mig till planen om vittringen nu annars får jag skäll av gänget o framförallt av närmaste träningskompisen!!!

Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Härlig och rolig helg med goa träningskompisar

ja, det är livet.

Sköna foton.

Kram

2010-11-13 @ 18:03:08
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Anna J

Visst hade vi det jättebra, vill också göra om snart!!

2010-11-13 @ 18:38:00
URL: http://nederhasslahundarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0